DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI GMINNEGO ZAKŁADU OŚWIATY W OZIMKU
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- Zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
- Część z opublikowanych zdjęć może nie mieć opisu alternatywnego.
- Niektóre dokumenty opublikowane mogą być niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł;
- zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innych organizacjach;
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Informacje dodatkowe – strona posiada
Narzędzie ułatwień dostępu (widoczny obrazek po lewej stronie przy poruszaniu się po witrynie) a w nim:
- podwyższony kontrast
- możliwość powiększenia liter
- możliwość pomniejszenia liter
- podświetlane linki
- podkreślone linki
- mapa strony
- nawigacja klawiaturą
- skala szarości
- jasne tło
- wyłączenie animacji na stronie
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia:2024-09-10.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobami do kontaktu są:
Koordynator ds. dostępności Katarzyna Pastuch - Kolanek - adres poczty elektronicznej: k.kolanek@gzo.ozimek.plKontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: 77 462 28 94
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacje uzupełniające
Podmiot:
Gminny Zakład Oświaty w Ozimku
Adres URL:
www.gzo.ozimek.pl Data publikacji strony internetowej: 2022-02-28. Data ostatniej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub sposobu publikowania: 2023-03-28.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Gminny Zakład Oświaty w Ozimku
ul. księdza Jana Dzierżona 4B,
46-040 Ozimek
Tel.: (+48) 77 462 28 96
E-mail: gzo@gzo.ozimek.pl
Strona internetowa: https://www.gzo.ozimek.pl/
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, w którym znajduje się Gminny Zakład Oświaty w Ozimku znajduje się przy ul. księdza Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek i jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze. Najbardziej dogodne wejście znajduje się z tyłu budynku Urzędu od ulicy Romana Dmowskiego: nie ma progu i jest dostęp do windy.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika przy załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku. Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku: faxem 77 46 22 811, telefonicznie 77 46 22 837, e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl lub listownie, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Gminny Zakład Oświaty w Ozimku nie posiada dedykowanych aplikacji mobilnych.